Sobirania alimentària: recursos i eines per al debat

La capitalitat per a l’alimentació sostenible acabarà aquest any, però el debat ha vingut per quedar-se. És una responsabilitat col·lectiva, també de les escoles i els instituts com a espais educatius, assumir-lo.

«L’educació sense llibertat dona com a resultat una vida que no pot ser viscuda plenament.»

Què hem après d’Alexander Neill? Fundador de l’escola Summerhill i promotor de la felicitat i la llibertat a l’aula, a través de l’autogestió i l’autocontrol.

«Només pensem quan ens confrontem a problemes»

Ens n’anem als Estats Units, amb John Dewey, per a qui “l’educació no és preparar-se per a la vida: l’educació és la vida en si mateixa”.

Ja la tenim aquí!

Us presentem el segon número de la revista “Postobligatoris”.

«Un nen que no se sent volgut, difícilment pot ser educat»

Què hem après del pedagog i educador Johann Heinrich?

La capacitat de pensament i de veu s’aprèn a l’escola, es practica en la comunitat i des d’aquí s’exerceix tota la vida.

24 de gener, Dia Internacional de l’Educació

«Amb l’esforç de tothom fem possible trobar-nos, aprendre i preparar-nos per viure en societat»

#EscolesObertes#MigMiliódAgraïments

T’has parat a pensar mai què et fa brillar de manera singular?

La cuca de llum o lluerna (Photinus pyralis) té una singularitat: s’il·lumina per atraure possibles parelles.